Weboldalkészítés
Webáruház készítés
SEO
Cégarculat, névjegykártya, logó tervezés...
Weboldalkészítés
Egyedi weblap megoldások
» Weboldalak újratervezése, felújítása
» A weblapkészítés lépései
» Mi kerüljön a weblapra?
» Weboldal sablonok
Webáruház-készítés
Online értékesítés
Honlap arculattervek
Költséghatékonyan
Szerkessze weboldalát
Cégarculat tervezés
Az Ön cégére szabva
Online marketing
Látogatók azonnal
Referenciák
Tekintse meg munkáinkat
Kapcsolatfelvétel
Állunk rendelkezésére

A keresőoptimalizálásról

Mi az a keresőoptimalizáció?

Az internetes keresők – pl. Google, Yahoo!, MSN, ok.hu, stb. – ingyenes találati listáin való minél jobb helyezések elérésével jelentősen növelhető a weboldalak látogatottsága. A keresőoptimalizáció célja megadott kulcsszavakra, illetve kulcskifejezésekre minél jobb rangsor elérése. A keresőoptimalizáció tulajdonképpen nem más, mint a weboldalak átalakítása, illetve az oldalra mutató külső hivatkozások szerzése annak érdekében, hogy azok minél inkább megfeleljenek a keresőmotorok igényeinek.

Átalakítások

A weboldalak átalakításába elsősorban technikai jellegű, de keresőmarketing célú tartalmi és strukturális átalakítások is tartozhatnak ide. A technikai átalakítás során a keresőmotoroknak, mint algoritmusoknak (programoknak) való minél jobb megfelelés a cél. Ismerve a keresőmotorok technikai lehetőségeit, illetve a keresőmotorok algoritmusainak egyes paramétereit, lehetőség nyílik ezeknek megfelelő HTML kód kialakítására. A fontosabb technikai paraméterek, melyekre érdemes odafigyelni például a szövegekben a fontos kulcsszavak megfelelő arányú használata, az oldalon megjelenő címsorok és kiemelések jelentősége, a weboldal belső hivatkozási rendszerének átgondolása és felépítése, stb.

Külső hivatkozások a keresőoptimalizáció szemszögéből

Szintén a keresőoptimalizáció témakörébe tartozik a weboldalra mutató külső hivatkozások kezelése. Minél több hivatkozás mutat az oldalunkra, annál jobb, viszont bizonyos fontos szabályok itt is érvényesülnek. Elsősorban a weboldalunk témájához hasonló, vagy a témához kapcsolódó oldalakról érdemes a külső hivatkozásainkat szerezni.

Túloptimalizált oldalak

Tapasztalatból tudjuk, hogy túloptimalizált oldalakkal sem lehet hosszú távú célt elérni. A keresőoptimalizálást az ésszerűség határain belül érdemes tartani. Az oldalak túloptimalizációjával látogatókat veszíthetünk, hiszen a túlzásba vitt optimalizáció a weboldal használhatóságát, kinézetét, értékes információtartalmát, figyelemfelkeltő erejét ronthatja le.

Nem javasolt trükkös technikák és a keresőcégek által helytelennek ítélt praktikákat sem használni, mert ez akár oda is vezethet, hogy az weblapunk felkerül valamelyik kereső fekete listájára, ami a weblap jelentős hátrasorolását, vagy akár végleges eltávolítását is jelentheti az adott keresőből.

Kiegyensúlyozott hatékonyság (Keresőoptimalizálás + Keresőmarketing)

A keresőoptimalizáció egy hosszú távú, folyamatos munkát igénylő tevékenység. Rövid távra általában költséghatékonyabb valamilyen fizetett hirdetési módot használni. A két módszert természetesen kombinálni is lehet, sőt érdemes, így a weboldal látogatóinak forrása több lábon is állhat. Az idő előrehaladtával, amikor a keresőoptimalizációs technikák egyre inkább elérik a célt, a hirdetési költségek fokozatosan csökkenthetők.

Megtérülés

A professzionális és kitartó keresőoptimalizáció hosszú távon sokszorosan megtérülhet. A siker azonban több tényezőtől is függ, ezek közül a legfontosabbak a következők:
  • A kiválasztott kulcsszavainkra mekkora a konkurencia
  • Oldalunk frissességét mennyire tudjuk folyamatosan, a konkurenciánál jobban biztosítani
  • A konkurencia keresőoptimalizációs technikái mennyire professzionálisak
  • A keresőoptimalizációs technikáknak követniük kell a keresőmotorok algoritmusának változásait

KapcsolatfelvételHa felkeltettük érdeklődését vegye fel velünk a kapcsolatot, szívesen állunk rendelkezésére! Kattintson ide!

Webáruház készítés referenciák

Webáruház: ACE Telecom
Webáruház: Étterem Mester
Webáruház: Kazánwebáruház
Webáruház: Rádió 1 - Helyi rádiók médiatervező
Webáruház: Sima Liba
Webáruház: Bagolybeton
Webáruház: CsokoladéNET
Webáruház: Hotel-Platán
Webáruház: Darvas Képkeret
Webáruház: Dzsiko
Webáruház: FogFogorvos
Webáruház: Gyors cégalapítás online
Webáruház: Horgász webáruház
Előző
Következő