A referenciák magukért beszélnek
Vigyázzunk a hangzatos marketingszövegekkel
Mielőtt honlapkészítőt választana, nagyon érdemes megnézni az adott honlapkészítő referenciáit! Vannak rendkívül hangzatos, a szokásos marketing-fogásokkal élő honlapkészítők, akik első ránézésre nagyon meggyőzően próbálják rávenni a látogatókat az azonnali és elhamarkodott döntésre. Először magas árakkal dobálóznak, amit aztán 50-70%-kal csökkentenek és még „értékes ajándékokat” is ígérnek, ha azonnal megrendeljük tőlük a szolgáltatást. Ha egy pillantást vetünk azonban a referenciamunkáikra, sokszor azt láthatjuk, hogy azok egy kaptafára mennek, ráadásul színvonalukhoz, bonyolultságukhoz és kidolgozottságukhoz viszonyítva igen magas áron kínálják őket! Vigyázzunk tehát, mert a hangzatos és lendületes szövegezés mögött sokszor pont a lényeg elfedése rejtőzik: a piaci árakhoz viszonyítva drágán szeretnének ezek az oldalak értékesíteni rendkívül egyszerű honlapokat. Az az ár tehát, amiről a tudatosan megszerkesztett, fogásokat alkalmazó szöveg rejt egyáltalán nem jutányos, sőt sokszor igen magas!
A referenciák magukért beszélnek. Egy honlapkészítő cég állíthat magáról bármit, de a szó csak szó, az ígéret csak ígéret. A valóban elvégzett feladatokra, azok sokszínűségére és komolyságára érdemes inkább odafigyelni. Ha valamely honlapkészítőnek a referenciamunkái között talál olyat, ami nagyjából megfelel az Ön által igényelt weboldal követelményeinek, akkor azt a weboldalkészítőt mindenképp érdemes felkeresnie.
|